tisdag 8 februari 2011

Sophie

Ditt namn? Sophie
Födelseår? 1994
Hur lång är du? 174 cm
Spelar du något instrument? Nej
Är du hungrig?  Alltid vettö!
Vart befinner du dig just nu? I klassrummet
Biter du på naglarna? Mja :(
Vad är du bra på?
Att vara en bra djurvän :)
Har du några husdjur? 
Ja, två hundar, två kaniner, en katt och två hästar :)

Vad heter din farmor och farfar? Min farmor vet jag inte säkert, Britt-marie kanske? Och min farfar heter Sven.
Vem vet mest om dig?  Jag själv.
Vad vill du ha just nu? Jag vill ha godis.
Ditt mål i livet? att må bra och att bli veterinär/djurpolis.
Rädd för?
Bacillskräck.
Har du någon vän du känt i 10 år? Yulia, Natha, Johanna osv.
Har du körkort?
Nej, inte än :(Pepsi eller Coca cola? Cola helt klart.
McDonalds el. Burger King?
Ingen av dom.

Sjunger du? Ja, typ jämt.
Vad har du för skostorlek?
39.

Din hårfärg och frisyr? Svart hår, sidecut.
Skorna du hade på dig idag? Har inte haft skor på mig idag.
Grönan eller Liseberg? Liseberg ofc!
Kläder du hade på dig idag? myskläder
Tatueringar du har?
Inga än.

Piercingar du har? Öhm, 18 med öronen :)
Har du glasögon?
Nein.
Hur ser din plånbok ut?
Har ingen.
Din perfekta Pizza?
Med bara tomatsås och ost.

Randigt, rutigt eller blommigt? Rutigt
Favoritårstid? Vår/sommar
Favoritmat och dryck? Tacos, linssoppa och cola!
Favoritdjur? Häst
Vad köpte du senast? Öhm, ingen aning.
Hur svarar du i mobilen? Ah, hallå?
Vem ringde du senast? Linnea.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Pluggade.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pluggade.
Det sista du sa högt? ”Fyfan va trött jag är''
Det senaste någon sa till dig? ''Nu ska du inte fuska din jävel!''
Vad har du druckit idag? Öhm, havredryck.
Vad var det senaste du åt? Macka.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt :(
Godaste glassmaken? Lakrits.
Vad ser du om du tittar till höger? En spis.
Vad ska du göra härnäst? Skriva klart detta.
Humör just nu? Trött :(
Favoritgodis? Surt är bäst.
Hur många kuddar sover du med? 4 stycken.
Morgon eller nattmänniska? Natt helt klart.Stökigt el välstädat? Välstädat.
Vad längtar du mest efter just nu? Min pojkvän.
Vad väntar dig om 10 år? Att jag är veterinär.
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Skit.
Snus eller cigaretter? Cigg.
Är du snäll? Nja, det vet jag inte.
Är du blyg? Nej, de tror ja inte.
Tycker du att du har fin dialekt? Självklart!
Favoritfärg? Svart.
Har du spytt i någons knä? Hahahaha, jaa!
Syskon och deras ålder? Tre bröder som är 19, 22 och 23. Och en syster som är 25 :)
Har du använt någon hårprodukt idag? Hårspray.
Har du bråkat med någon idag? Mja, imorse.
Vad har du för planer till helgen? Sova hos pojkvännen, träna Neptune osv.
Är du sugen på något nu? Cola.
Har du kvar dina barndomsskivor? Haha, jaaa jag har tusentals.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Nej, så sjukt äckligt vatten.
En film? Earthlings
Vem får en kram? Linnea :)
Brukar du läsa horoskop? Ibland när jag har tråkigt
Hund eller katt? Båda.
Vad såg du senast på tv? Ponnyakuten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar