torsdag 15 maj 2014

Fredagen 9 maj

Jag fick veta att jag skulle åka till skol-SM i hundsport så jag hade packat men kom till jobbet vid 7.30.

Jag fixade lite eftersom jag var dubbelbokad med möte på eftermiddagen. Jag såg till att jag hade en vikarie och att det fanns uppgifter att göra.

8.20 började lektion och vi arbetade klart med uppgifter. Eleverna har nämligen sin sista lektion den 15 maj så det var bara att gilla läget.

9.20 var det rast och jag hade utvecklingssamtal med en elev.

9.50 var det lektion igen och vi arbetade med etik. Det var början på området så vi diskuterade och hade genomgång.

10.50 slutade min lektion och jag gick till mitt arbetsrum för att fixa inför resan.

11.45 åt jag lunch och det fick gå fort idag.

12.30 åkte jag på mitt möte. Det var samverkan och vi började 13.15 och det höll på i två timmar.

15.20 slängde jag mig i min bil åkte till Centralstation och bytte från bil till minibuss. Där satt fem elever och tre hundar. Av mot Plönninge bar det och skolan där.

Vi kan säga att resan tog tid.

21.15 gick vi ur bussen vid skolan. Det var en lång dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar