torsdag 14 november 2013

Uppgift 3 - vad som finns därute

Ja, jag säger då det. Det var verkligen intressant att läsa bloggar om mål för denna kurs. Jag har insett att många har samma tankar som jag och att många känner att det finns mycket därute som man behöver hjälp med.

Några saker jag tar med mig är att det är okej att inte använda allt. Alla verktyg fungerar inte för alla elever eller lärare tänker jag. Jag tar också med mig att det kan vara bra att börja och prova i liten skala. Det kan vara ett bra sätt att våga tänker jag.

Det finns i alla fall många spännande kollegor därute i den stora världen utanför Kvinnerstaskolan där jag jobbar. Det är kul att träffa så många samtidigt. Hoppas att många når sina mål och att många elever får pröva på många saker framöver.

Nu ska jag klura på uppgift 4 medan jag läser några bloggar. God morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar