fredag 18 februari 2011

Simon

Ditt namn? Simon Davidsson
Födelseår? 1992
Hur lång är du? 178,180
Spelar du något instrument? Nej det gör ja inte.
Är du hungrig? Nej inte så farligt
Vart befinner du dig just nu? På mitt rum i skolan
Biter du på naglarna? ja det gör ja ibland
Vad är du bra på? Motorsport med mera inom skruva motorer och köra
Har du några husdjur? Ja en hund som heter oden
Vad heter din farmor och farfar? Bosse och gunnil
Vem vet mest om dig? Ja du det vet ja inte
Vad vill du ha just nu? Ingen aning
Ditt mål i livet? Att bli en bra maskinförare.
Rädd för? Att det ska hända mina nära och kära något.
Har du någon vän du känt i 10 år? Ja det har jag.
Har du körkort? Nej men snart så.
Pepsi eller Coca cola? Coca cola.
McDonalds el. Burger King? Burger king
Sjunger du? Nej det gör ja verkerligen inte.
Vad har du för skostorlek? 43
Din hårfärg och frisyr? Ja du
Skorna du hade på dig idag? lacost
Grönan eller Liseberg? liseberg
Kläder du hade på dig idag? Jeans linne och munkjacka
Tatueringar du har? Jag har en på halsen (rock a roll) och en på armen på min syster som gick bort.
Piercingar du har? Jag har en i ögon brynet.
Har du glasögon? Nej det har ja inte.
Hur ser din plånbok ut? Svart läder
Din perfekta Pizza? vet inte
Randigt, rutigt eller blommigt? rutigt
Favoritårstid? Sommaren.
Favoritmat och dryck? Grillat och en kall öl till.
Favoritdjur? Kossor.
Vad köpte du senast? Nya jakt byxor på jaktia i örebro.
Hur svarar du i mobilen? A det är simon
Vem ringde du senast? Mamma
Vad gjorde du kl 08 imorse? Prata med min förbannade chef som ringde och väkte och reta mig
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt och pratade med min lärare
Det sista du sa högt? Den som vet.
Det senaste någon sa till dig? Att jag såg förvånad ut.
Vad har du druckit idag? Pommac
Vad var det senaste du åt? Spagetti och köttfärsås
Vad är det för färg på din ytterdörr? röd
Vad är det för väder hos dig nu? mulet
Godaste glassmaken? vanilj
Vad ser du om du tittar till höger? Fula Johan.
Vad ska du göra härnäst? Fortsätta med frågorna
Humör just nu? Förbannad
Favoritgodis? Har många
Hur många kuddar sover du med? 2 st fast fler om jag har med mig.
Morgon eller nattmänniska? Både och
Stökigt el välstädat? Välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? Ut och jaga gris
Vad väntar dig om 10 år? Ja du fråga den som vet.
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Skit från Johan.
Snus eller cigaretter? Snus
Är du snäll? Alltid
Är du blyg? Nej
Tycker du att du har fin dialekt?Ja jag är ju rikssvensk
Favoritfärg? Svart
Har du spytt i någons knä? Nej men jag kan gärna prova
Syskon och deras ålder? Linus 21, Sara 17, Felicia 12
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej.
Har du bråkat med någon idag? Önskat det i alla fall.
Vad har du för planer till helgen? Jaga lite vildsvin
Är du sugen på något nu? Mat.
Har du kvar dina barndomsskivor? Ja det tror jag nog någonstans.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja.
En film? Ja tack gärna.
Vem får en kram? Jag är ego.
Brukar du läsa horoskop? Nej.
Hund eller katt? Hund.
Vad såg du senast på tv? Wallander.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar